icon-lilli-combi

Det bedste fra to verdner - Hvis chatbotten ikke kan svare, vil den viderestille chatten til en menneske-kollega - inklusive den komplette chat mellem kunde og chatbot.

Hvad er en chatbot?

En chatbot er en applikation, der drives af regler og undertiden kunstig intelligens, som kunden interagerer med via et chat-interface.

Live Guide's chatbot er drevet af kunstig intelligens og vil som sådan udvikle sine færdigheder over tid. Live Guide’s Chatbot uddannes ved hjælp af Natural Language Processing (NLP).

Hvor kan virksomheder bruge chatbot?

Chatbots kan bruges til automatisering af første linje support i enhver kundeservice eller support afdeling. Det anslås, at omkring 50% af interaktionerne i kundeservice er yderst velegnede til bots, med et enormt besparelsespotentiale.

Bots har deres primære berettigelse ved tilbagevendende spørgsmål eller kvalificering af forespørgsler for at optimere virksomhedens ydeevne. Enhver rutinemæssig opgave er egnet til chatbots, som vil kunne aflaste dyrere ressourcer.

Hvad er fordelene ved en chatbot?

Øget effektivitet

Automatisér din første linje support; ved at flytte noget eller al kundeservice og -support fra telefon og mail til chat, kan man øge sin effektivitet markant. Med en chatbot vil I kunne øge effektiviteten yderligere. Rigtigt meget mere, faktisk.

Ved at lade botten håndtere alle de simple og repetitive forespørgsler kan omkostningerne reduceres med op til 50%.

Forbedret kunde og medarbejdertilfredshed

Kortere ventetider, ensartede og øjeblikkelige svar gør kunderne glade og højner kundetilfredsheden.

Når chatbotten håndterer alle de enkle forespørgsler, kan kundeserviceteamet fokusere på de mere komplekse kundehenvendelser. Bedre for kunderne og bedre for medarbejderne.

Tilgængelig 24/7

En chatbot sover aldrig og tager aldrig en fridag. Det betyder, at I kan tilbyde 24/7 support på de hyppigste forespørgsler. Kunder vil aldrig opleve en kø for at chatte, og du vil have færre ubesvarede chats og telefonopkald.

Hurtig svartid

Botten besvarer de spørgsmål, den ved straks, øger kundetilfredsheden og aflaster dit supportteam for de mest trivielle og oftest gentagne spørgsmål.

Selv for spørgsmål, som den ikke kan besvare, kan den foreslå andre muligheder, så kundens ventetid holdes på et minimum.

Ubegrænsede parallelle samtaler

Afhængigt af kompleksiteten af din virksomheds natur kan din mest effektive operatør være i stand til at håndtere 3-6, måske endda 8-10 samtidige chats. En chatbot kan håndtere et uendeligt antal samtidige chats.

Anmoder om hjælp og lærer

Når chatbotten ikke kender svaret på et spørgsmål, kan den viderestille chatten til en menneske-kollega. Herved kan botten blive videreuddannet og lære de svar, den ikke kender.

Når botten har lært svaret på et spørgsmål, vil den huske det for evigt, medmindre du selvfølgelig beslutter at fjerne eller ændre det.

En chatbot kan løfte niveauet i jeres kundeservice ✔

Bedre kundeservice til en lavere pris, hvad mere kan du ønske?​

Kontakt os for yderligere information eller ved spørgsmål på telefon 61 63 77 06 eller e-mail kontakt@liveguidechat.dk.

Hvad siger vores kunder?​

Live Guide Chat er en sikker chatløsning der kan skræddersyes til at passe dine behov

Mindre snak  

Mere chat

NETOP BUSINESS SOLUTIONS A/S

CVR: 20077948

☎ ​Telefon: 61 63 77 06

Bregnerødvej 139

3460 Birkerød